6 Ekim 2012 Cumartesi

Fuşya Elbise (Markapot)- SATILDI



Trendyol'un Markapot kampanyasından almıştım. Alalı 33-34 gün oldu. Bir yakınımın kınası için almıştım.Fakat bazı nedenler yüzünden düğün ertelendi.Geri iade gönderecektim fakat 1-2günle geç kaldım.Bu fotoğraf ürünün orjinal rengini yansıtmamış.Aşağıdaki fotoğraflardaki renktir asıl rengi.Göğüs kısmındaki dantelin içinde elbisenin kumaşından var göğüs bölümünü kapatmak için.Giyildiği zaman o kısmı sıkı bir şekilde kapatıyor.Elbise çok hoş başka önceliklerim olmasa bu ürünü satmazdım.




Elbisenin vücuda yapışan streç bir model olması korkuuyla bir beden büyük almışım. 40 bedendir.Fakat vücuda yapışmıyor.Kaliteli bir kumaştan olduğu belli.



Siyah ayakkabı ve siyah bir çantayla kombinlemeyi düşünmüştüm.


Bu da ürünün aldığım sitede yayımlanan fotoğrafı. Kampanyalı 40tl'ye almıştım sanırım.

Fiyatı : 30 tl  28tl

5 yorum:

  1. Kuzum ben bunu almayı dusunuyorum. Bana buyuk gerçi ama belki daralttırabilirim. Nasıl yapacagız simdi? Ödeme falan?

    -bi de su kelime dogrulamayı kapat allah aşkına, öleceğim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım sana mail attm ödemeyle ilgili. kelime doğrulamanın da farkında değilmişim onu da kapattım.bende sevmiyorum zaten o olayı :)

      Sil
    2. Canım mail attım sana. Baskasının kısmeti sanırım o elbise :( Öpüyorum cok. Alan olursa bu güzel elbiseyi, simdiden hayırlı olsun.

      Sil
  2. elbise gerçekten çok güzel ve fiyatı çok uygun almak isterdim ama bana da beden olarak büyük malesef :(

    YanıtlaSil